“Türkler Xinjiang'a gelip, durumu bizzat görsünler”
-Çin - Türkiye2015/08/04 16:19:17February 19 2018 23:30:21

“Türkler Xinjiang'a gelip, durumu bizzat görsünler”

Xinjiang'daki bir köyde yaşayan 74 yaşındaki Hui Müslüman Ma Dehai, bölgeyle ilgili ortaya atılan ibadet yasağı iddialarına cevaben “Türkler Çin'e gelsinler, burada halkın nasıl oruç tuttuğunu, namaz kıldığını görsünler” diyor.

Çin'de Türkçe Eğitimi
-Çin - Türkiye2015/08/01 20:16:26February 19 2018 23:30:21

Çin'de Türkçe Eğitimi

Çin'de Türkçe eğitimi nasıl gerçekleştiriliyor?

Çinli turistin Türkiye izlenimleri
-Çin - Türkiye2015/07/29 19:20:03February 19 2018 23:30:21

Çinli turistin Türkiye izlenimleri

Xing Haiyan 30 yaşında. Beijing'de bir finans şirketinde çalışıyor.

Urumçi'de yaşayan Türkler: Günlük hayatımızda sıkıntı yok
-Çin - Türkiye2015/07/29 18:32:23February 19 2018 23:30:21

Urumçi'de yaşayan Türkler: Günlük hayatımızda sıkıntı yok

Xinjiang Uygur Özerk Bölgesi'nin merkezi Urumçi'de, Çinli göçmenlerin ailelerinin ve Urumçi'de yaşayan Türklerin katıldığı bir toplantı düzenlendi.

Beijing büyüyor mu, küçülüyor mu?
-Çin - Türkiye2015/07/14 14:04:09February 19 2018 23:30:21

Beijing büyüyor mu, küçülüyor mu?

Eski Çin kentleri içe kapalı, savunma duvarlarıyla çevrili, sınırları ve nüfusu belirli mekanlardı.

Çince öğrenme serüveni
-Çin - Türkiye2015/07/14 14:03:51February 19 2018 23:30:21

Çince öğrenme serüveni

Çin ile Türkiye kültürünün dillerine benzer etkileri neler?

İşgal günlerinde eğitim davası
-Çin - Türkiye2015/07/07 20:49:04February 19 2018 23:30:21

İşgal günlerinde eğitim davası

7 Temmuz 1937'de Marco Polo Köprüsü (Lugouqiao) Olayı'nın ardından Japonlar Çin'i kapsamlı şekilde işgale başladığında, Çin'in eğitim kaynaklarını korumak için ülkenin kuzey kesimi ve sahil bölgelerinde yer alan birçok üniversite, savaş ateşinin henüz yayılmadığı Çin'in güney kesimlerine çekildi.

“Xinjiang'da Türk ürünlerine ilgi yoğun”
-Çin - Türkiye2015/07/02 10:54:57February 19 2018 23:30:21

“Xinjiang'da Türk ürünlerine ilgi yoğun”

Xinjiang'da Türk ürünlerinin satıldığı Türkiye Ticaret Merkezi, 2012 yılından bu yana hizmette. Merkezde işletme sahibi esnaf, ürünlere ilginin yoğun olduğunu söylüyor.

Wu Yulu'nun geliştirdiği robotları ve onların hikayesi
-Çin - Türkiye2015/07/01 16:06:05February 19 2018 23:30:21

Wu Yulu'nun geliştirdiği robotları ve onların hikayesi

Okuldan atılan Wu Yulu'nun geliştirdiği robotları ve onların hikayesi...

Prestij mi, mesleki yeterlilik mi
-Çin - Türkiye2015/06/23 11:16:52February 19 2018 23:30:21

Prestij mi, mesleki yeterlilik mi

Eğitim Dünyası'nda bu hafta, Çin'deki ve Türkiye'deki üniversitelerin “diploma ve mesleki yeterlilik” durumunu konuştuk.

Orduya uçak bağışlayan opera sanatçısı!
-Çin - Türkiye2015/06/23 11:03:06February 19 2018 23:30:21

Orduya uçak bağışlayan opera sanatçısı!

豫! Yu! Henan eyaletinde pek çok yerde bu karakterle karşılaşmak mümkün.



Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye Çin Dünya Çin - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler Çin Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim Görelim Seyahat Defteri Yöresel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Yaşam:
Sağlık Çin - Türkiye Çin Sineması Biliyor Musun Bilmiyor Musun Röportaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Mirasları Yöresel Lezzetler
Çince Öğretimi:
Çince Hakkında Temel Bilgiler Hem Eğlenin Hem Öğrenin Atasözleri ve Deyimler Şiirler Günlük Çince Konuşmaları
China TV:
Kültür Merhaba Çin
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Haftasonu
Galeri:
Çin Dünya Moda Seyahat Spor