Türk-Çin dostluğu İpek Yolu'nu canlandıracak
-Çin - Türkiye2015/11/03 20:53:31January 28 2020 07:00:01

Türk-Çin dostluğu İpek Yolu'nu canlandıracak

Türk-Çin Genç Dostluk Elçileri Programı geçtiğimiz hafta başladı. Türkiye'den 15 kişilik bir ekibin Çin'e ziyarette bulunmasıyla gerçekleşen program, üniversite öğrencilerinin diyalogda bulunarak iki ülke arasındaki iletişimi ve dostluğu pekiştirmesini amaçlıyor.

Çinli dev şirketin otelinde bir Türk!
-Çin - Türkiye2015/10/27 14:05:41January 28 2020 07:00:01

Çinli dev şirketin otelinde bir Türk!

Çin'de sosyal medya
-Çin - Türkiye2015/10/20 15:28:59January 28 2020 07:00:01

Çin'de sosyal medya

Sosyal medya, Çin'de günlük yaşamı ve sosyal ilişkileri nasıl etkiliyor? Sosyal medyayı kullanma biçimlerinde ne gibi farklılıklar var?

Türkiye ve Çin'in Nobel heyecanı
-Çin - Türkiye2015/10/14 18:51:44January 28 2020 07:00:01

Türkiye ve Çin'in Nobel heyecanı

Mo Yan ve Orhan Pamuk'un Nobel edebiyat ödülüne layık görülmeleriyle Nobel heyecanını ilk kez yaşayan Çin ve Türkiye, bu kez tıp ve kimya alanlarında aynı gururu yaşıyor.

Yabancı öğrenciler
-Çin - Türkiye2015/10/13 20:42:58January 28 2020 07:00:01

Yabancı öğrenciler "Çay Savaşları"nda Çin kültürünü yaşadı

Geçtiğimiz hafta Çin'in Hangzhou kentinde yabancı öğrencilerin katılımıyla 3. "Çay Savaşları" düzenlendi. Song Hanedanlığı geleneklerine göre gerçekleştirilen etkinliğin bu yılki teması "çayın ruhu ve kokusuyla eğlence" olarak belirlendi.

Iowa Çiftliği’nden Beyaz Saray’a
-Çin - Türkiye2015/10/03 21:07:05January 28 2020 07:00:01

Iowa Çiftliği’nden Beyaz Saray’a

Cumhurbaşkanı Xi Jinping’in ABD gezisi, sadece Çin-ABD ilişkileri açısından değil, pek çok bakımdan dünyanın geleceğini ilgilendirmesi nedeniyle büyük önem taşıyordu. Xi’nin ziyaretini Türkiye kamuoyu için daha anlaşılır kılmak için, bu haftaki programımızda gezinin önemini ve detaylarını konuşuyoruz...

Çinli aydının kendi ülkesini anlama çabası
-Çin - Türkiye2015/09/22 15:27:11January 28 2020 07:00:01

Çinli aydının kendi ülkesini anlama çabası

Bu hafta Çinli bir yazarı ve onun bir kitabını konuşuyoruz. Batı ile Çin arasında karşılıklı anlayışın gelişmesinde çok önemli yer tutan bir isim Lin Yutang. 1935 yılında yayımlanan “Ülkem ve Halkım” adlı kitabında, kendi halkını mental ve ahlaki açıdan anlamaya ve açıklamaya çalışıyor.

Başyapıtlar başkentte buluştu!
-Çin - Türkiye2015/09/15 16:35:41January 28 2020 07:00:01

Başyapıtlar başkentte buluştu!

Yasak Kent Müzesi gelecek ay 90. yıldönümünü kutlayacak.

Çin'de İngilizce eğitim okullarda kaçıncı sınıfta başlıyor?
-Çin - Türkiye2015/09/15 16:10:32January 28 2020 07:00:01

Çin'de İngilizce eğitim okullarda kaçıncı sınıfta başlıyor?

İngilizce kursları ne kadar yaygın?

Eğitim Dünyası
-Çin - Türkiye2015/09/08 21:07:00January 28 2020 07:00:01

Eğitim Dünyası

Eğitim Dünyası'nda bu hafta Çin'den ve dünyadan eğitim haberleri yer alıyor.

Ve ejderha şehre taşındı!
-Çin - Türkiye2015/09/08 21:06:19January 28 2020 07:00:01

Ve ejderha şehre taşındı!

Çin'de otuz yılı geride bırakan reform ve dışa açılma hareketi, politik ve ekonomik dönüşümü de beraberinde getirdi; bu dönüşüm sürecinde Çin kentleri laboratuvar işlevi gördü.



Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye Çin Dünya Çin - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler Çin Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim Görelim Seyahat Defteri Yöresel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Yaşam:
Sağlık Çin - Türkiye Çin Sineması Biliyor Musun Bilmiyor Musun Röportaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Mirasları Yöresel Lezzetler
Çince Öğretimi:
Çince Hakkında Temel Bilgiler Hem Eğlenin Hem Öğrenin Atasözleri ve Deyimler Şiirler Günlük Çince Konuşmaları
China TV:
Kültür Merhaba Çin
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Haftasonu
Galeri:
Çin Dünya Moda Seyahat Spor