Çin'de İngilizce eğitim okullarda kaçıncı sınıfta başlıyor?
-Çin - Türkiye2015/09/15 16:10:32January 22 2018 00:06:32

Çin'de İngilizce eğitim okullarda kaçıncı sınıfta başlıyor?

İngilizce kursları ne kadar yaygın?

Eğitim Dünyası
-Çin - Türkiye2015/09/08 21:07:00January 22 2018 00:06:32

Eğitim Dünyası

Eğitim Dünyası'nda bu hafta Çin'den ve dünyadan eğitim haberleri yer alıyor.

Ve ejderha şehre taşındı!
-Çin - Türkiye2015/09/08 21:06:19January 22 2018 00:06:32

Ve ejderha şehre taşındı!

Çin'de otuz yılı geride bırakan reform ve dışa açılma hareketi, politik ve ekonomik dönüşümü de beraberinde getirdi; bu dönüşüm sürecinde Çin kentleri laboratuvar işlevi gördü.

Velilerin tercihleri ne yönde?
-Çin - Türkiye2015/08/25 14:20:01January 22 2018 00:06:32

Velilerin tercihleri ne yönde?

Okulların açılmasına çok az bir zaman kaldı; biz de bu vesile ile, Çin'de velilerin ilkokul tercihlerini ve meslek liselerine karşı tutumlarını konuştuk.

Tam 40 yıl “lost in translation”
-Çin - Türkiye2015/08/25 14:17:50January 22 2018 00:06:32

Tam 40 yıl “lost in translation”

18. yüzyılın ortası, İmparatoru Qianlong yönetiminde Çin'in refah dönemiydi.

Çin, “Zafer Günü” için hazırlanıyor
-Çin - Türkiye2015/08/25 14:13:42January 22 2018 00:06:32

Çin, “Zafer Günü” için hazırlanıyor

Çin Halkının Japon Saldırganlara Karşı Direniş Savaşı'nda elde ettiği zaferin ve dünyanın faşizm karşısındaki zaferinin 70'inci yıldönümü nedeniyle başkent Beijing'in merkezindeki Tiananmen Meydanı'nda 3 Eylül günü bir askerî geçit töreni düzenlenecek.

Pekin üniversitelerinde puanlama sistemi
-Çin - Türkiye2015/08/18 18:06:43January 22 2018 00:06:32

Pekin üniversitelerinde puanlama sistemi

Eğitim Dünyası'nın bu haftaki konusu, “Pekin'deki üniversitelerin not sistemi”.

Türk süt ürünleri Çin'de
-Çin - Türkiye2015/08/11 15:45:36January 22 2018 00:06:32

Türk süt ürünleri Çin'de

Çinlilerin süt ve süt ürünleri tüketimi son yıllarda büyük bir sıçrama kaydetti.

“Unutulmuş müttefik”
-Çin - Türkiye2015/08/11 15:43:37January 22 2018 00:06:32

“Unutulmuş müttefik”

2. Dünya Savaşı'nın sona ermesinin 70. yıldönümü nedeniyle, bu yıl Çin'de savaş dönemiyle ilgili çok sayıda kitap basılıyor.

“Türk-Çin ilişkilerinde güzel günler göreceğiz”
-Çin - Türkiye2015/08/04 16:24:55January 22 2018 00:06:32

“Türk-Çin ilişkilerinde güzel günler göreceğiz”

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, beraberinde kalabalık bir bakan ve işadamı grubuyla Çin'i ziyaret etti.

Xinjianglı öğrenciler Beijing'de
-Çin - Türkiye2015/08/04 16:23:11January 22 2018 00:06:32

Xinjianglı öğrenciler Beijing'de

Xinjiang'daki gençlerin uyum içinde büyümesi adlı fonun desteğiyle, 25 Temmuz-2 Ağustos günleri arasında Beijing'de yaz kampı düzenlendi.



Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye Çin Dünya Çin - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler Çin Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim Görelim Seyahat Defteri Yöresel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Yaşam:
Sağlık Çin - Türkiye Çin Sineması Biliyor Musun Bilmiyor Musun Röportaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Mirasları Yöresel Lezzetler
Çince Öğretimi:
Çince Hakkında Temel Bilgiler Hem Eğlenin Hem Öğrenin Atasözleri ve Deyimler Şiirler Günlük Çince Konuşmaları
China TV:
Kültür Merhaba Çin
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Haftasonu
Galeri:
Çin Dünya Moda Seyahat Spor