Çin'de çocuklara cinsel eğitim nasıl veriliyor?

2015-05-06 16:14:10 CRI

Belki dünyadaki herkes çocukken şöyle bir soru soruyor: “Anne, ben nasıl dünyaya geldim?” Bu soruya ebeveynler türlü türlü cevap veriyor. Acaba Çinli anneler nasıl cevap verir? Çin'de çocuklara cinsel eğitim veriliyor mu? Çin'de cinsel eğitim durumu nasıl Sizin için Çin Mahallesi'nde konuştuk......

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye Çin Dünya Çin - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler Çin Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim Görelim Seyahat Defteri Yöresel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Yaşam:
Sağlık Çin - Türkiye Çin Sineması Biliyor Musun Bilmiyor Musun Röportaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Mirasları Yöresel Lezzetler
Çince Öğretimi:
Çince Hakkında Temel Bilgiler Hem Eğlenin Hem Öğrenin Atasözleri ve Deyimler Şiirler Günlük Çince Konuşmaları
China TV:
Kültür Merhaba Çin
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Haftasonu
Galeri:
Çin Dünya Moda Seyahat Spor